Monday, January 12, 2009

Sesi Teh Tarik - Update 17/1/09

Update - 17/1/09

Alhamdulillah... dengan izin Allah S.W.T dapat kami rakan-rakan lama berjumpa semula pada malam Jumaat lepas. Syukur sangat bile tengok kawan2 selamat sampai..

Perjumpaan yang pada mulanya dikhuatiri gagal dilaksanakan akhirnya telah berjaya dengan komitmen yang ditunjukkan oleh rakan-rakan yang hadir.

Perjalanan ke Padang Kota juga agak mencabar dengan terpa
ksa menempuh 'jem' orang balik keje dan juga 'tersesat'..heheh.. Tahniah kepada kak yus, kamek dan fadz walau pun sesat dan kene tawaf IKEA, tapi mampu sabar menghadapi dugaan ini..hehe..

Terlalu banyak cerite dpt dikongsi bersama oleh rakan-rakan, dari kisah dulu-dulu hinggalah aktiviti terkini masing-masing. Kesian Kak Yus terpaksa membuka kaunter PTPTN untuk sesi soal jawab.. syabas kak yus.. dah la penat sbb sesat, kene layan kitorang plak!.. hehe

Malam tersebut juga ade tetamu istimewa.. Encik Auzan.. syabas le sanggup datang walau dah lewat.. AJK lupe nak inform psl perjumpaan malam tuh.. ni le komitment yang kite nak.. bagus Auzan nih, die terus kasi kate putus kate nak pegi PD nih..cantek!

Ijat lepas kawin badan dah berisi, Fadz dah kurus dan ayu tuh !! yg lain tetap maintain kacak dan ayu..hehe

Perjumpaan mlm tu jugak dah sebulat suara mengenai program reunion yang akan dijalankan nanti.. Geng DEM boleh semak kat ''daftar kehadiran disini'' untuk maklumat terkini..

Tahniah sekali lagi kepada yang hadir !!
  • wakz Jaley
  • Cikgu Enon Kacip
  • Din Rempit
  • Bro Ijat Drift + Ita
  • Fizi Sepet
  • Tuan Auzan
  • Ila Abadi
  • Fadz
  • Kamek
  • Kak Yus
Jom layan gambo-gambo aksi murai budak -budak yang hadir malam tadi.




Update - 16/1/09

Panduan ke Padang Kota :

Setelah menggunakan lebuhraya LDP dan lalu di hadapan TV3 Bandar Utama, pastikan anda memperlahankan kenderaan dan mengambil lane kiri, Tak brape jauh akan ade simpang dan signboard IKEA dan masuk kiri ke Persiaran Surian.

Sepanjang laluan tersebut, anda perlu memandu terus dan anda akan dapat lihat :

  • Pelangi damansara condo ( belah kiri )
  • Palm spring condo ( belah kanan )
  • Jambatan ( bawah jambatan tu highway baru lembah kelang )

Laluan tersebut lebih kurang 5km dan akan perlahankan kenderaan bila anda ternampak Dataran Sunway di sebelah kanan.

Terdapat simpang 4 dan sila ambil kanan menuju ke padang kota.

Sila lihat MAPS :

http://www.multimap.com/KLKV/MAP245

http://www.multimap.com/KLKV/MAP246

http://www.multimap.com/KLKV/MAP275


Update - 14/1/09

Setelah dipujuk dan dibelai dgn sms manja, kemungkinan geng2 seremban akan turun hari jumaat nih.. doakan geng2 seremban selamat datang... rindu btul dkt Hendry Sastra..kuikui...

So, hrp2 geng yg ade kat Lembah Klang pun dpt turun.. mari kite beramai-ramai meng 'kaya' kan kedai mamak tempat kite lepak karang..kuikui..

Wassalam....

==============================

Assalamualaikum W.B.T.

ok geng.. satu perjumpaan membincangkan mengenai program reunion di PD akan di buat pada minggu ni.. hari Jumaat , 16/1/09 pada pukul 9:00 mlm ..

Tempat : Padang Kota, Kota Damansara..

Cara nak pegi :

Sape2 dari KL,Ampang boleh gune MRR2 menuju sungai buluh ke arah IKEA.. Amik signboard IKEA dan masuk kiri.. jalan terus depan IKEA lebih kurang 2km akan jumpa Kondo Palm Spring ( kanan ) dan Shell ( kiri ).. lalu depan lagi akan ade Jambatan dan akan sampai ke Padang Kota.. kat situ mmg kedai shop lot tempat makan..

Aku pilih tempat ni sbb sbg menunaikan hajat kawan kite, ILA yg nak join tp takde trnsport kalu nak gi jauh2.. so.. laaayaaaannnnn..! boleh mintak Cik Ila blanje nih !..

Geng2 yg berdekatan di WAJIBKAN hadir ialah"



  • Din rempit
  • Fizi sepet
  • Tahfiz Al-hafiz
  • Cikgu Enon
  • Tuan Pen.Pendaftar Pogie
  • Baydila
  • kak Yusz
  • kamesah
  • Ijat
  • wati kui-kui
  • Fadz
  • Bdk2 Seremban kalu berani - hein & pae
Geng2 yg x disebut name pun diHARAPKAN datang.. jgn malu jgn segan..

Hari sudah 'fix' x blh ubah..heheh.. abg ade klas da sabtu & ahad..kehkeh

Mantan Ketua Kelas DEM
Wakz Jaley

35 comments:

  1. jaug tuh.. aku kena naik flight, turun KLIA.. pastu amik KLIA Express sampai KL Central, nak naik teksi.. jauh tuh....

    ReplyDelete
  2. kalu tok pat nak g boleh tak? huhuhu...

    ReplyDelete
  3. din, tumpang kerete JKN... ambil aku kat kuantan.. aku tunggu depan rumah... huhuhu..

    ReplyDelete
  4. wak...as i said...aku dah ada prior arrangement..plus mlm tu aku ada shooting..will try 2 come..but no promises..

    ok..

    mfmy

    ReplyDelete
  5. em.. cube ye.. kehadiran tuan amatlah dihargai - wakz

    ReplyDelete
  6. ketua kelas..
    insyallah kalu tak ada halangan dan urusan penting kak yusz gi la jumpa kalian kat sana.

    ReplyDelete
  7. ok kak yusz.. kalu blh datang... jgn lupe bwk kamera..aku tadak, wife pakai.. - wakz

    ReplyDelete
  8. sian kt aku...nunnnnn jauh di rantau kakak...(x dpt join)

    ReplyDelete
  9. "kak yuz"... hahah!! best betul boleh bahasakan diri akak.. dgn aku.. "kau aku" jer.. naper lah takder orang panggil aku nih abang zuly walaupun aku lagi tua dari korang... hahahah..!!

    ReplyDelete
  10. halo Abe Zuli..gano mu nih..

    ReplyDelete
  11. ooooooitttt....aku g....
    wakakaka
    -cekgu enon

    ReplyDelete
  12. oit korg ....
    lambatnye kul 9
    kul 8.30 la
    aku nk lik umah
    ni pun aku terus g pas lik dr skolah
    leh la kul 8.30
    -cekgu enon

    ReplyDelete
  13. oit zuly..
    memang la dah lama ler saya bahasakan diri dgn bdk2 ni dgn nama kakyusz..tak perasan yer..
    *aku dah tkr kpd saya..heheheh
    *engko kan lbh tua dr aku tak kan la nk bahasakan diri ngn ko kakyusz lak..cam aku lak tua dr ko...kuikui

    ReplyDelete
  14. heheh! kana panggil abang zuly lah...

    -->>> "halo Abe Zuli..gano mu nih.."

    ayat salah.. campuran kelantan dan terengganu...

    ReplyDelete
  15. hahaha.. halu kang zuli, kabare kue?..waras opo orak.. AYAT JAWA

    ReplyDelete
  16. hahahah..!! ayat jawa ek...

    gaune mung cakap pung.. aku dop pahang ayat mung..!!

    ReplyDelete
  17. ni yang betul.. Site Map

    http://www.multimap.com/maps/?qs=&countryCode=MY#map=3.15076,101.59388|18|4&dp=908&bd=useful_information&loc=MY:3.1502:101.708:8||Malaysia

    ReplyDelete
  18. waras buk.. for shida..

    ReplyDelete
  19. wah... meriah sungguh perjumpaan tersebut.. sedih sbb x dpat join.. semalam aku meeting kat putrajaya tp x sempat nak g kota damansara sbb meeting habis lewat.. apa2 hal pun diharap meeting tersebut mendapat keputusan yang menarik... (man)

    ReplyDelete
  20. meriahnya.. sorry geng.. walaupun aku tengah kat UK sekarang.. sedih plak tak leh nak join.. anyway.. akan sampai balik malaysia isnin ni.. so, any update.. sile letakkan kat mana²..

    sorry sekali lagi sebab tak leh beli aper² utk korang.. duit takder.. barang UK mahal.. (sebenarnya sengkek).. sampai KLIA nanti, terus amik flight ke Terengganu plak..

    jumpa time reunion nanti...

    ReplyDelete
  21. zuly t-shirt liverpool satu

    ReplyDelete
  22. dasat abe zuli nih!

    ReplyDelete
  23. din.. aku pun tak beli aper² untuk diri sendiri.. tight schedule lah.. ginilah kalau ikut schedule bank...

    ReplyDelete
  24. ello geng... aku dah sampai terengganu... heheh!! penat sungguh.. tapi kena jugak jenguk opis...

    ReplyDelete
  25. ku kui kui.. banyak kerja lah beb!! nanti, ken aturun KL plak... bulan depan.. ada dinner... ada meeting... penat lah aku travrl.. kalau dekat tuh takper lah...

    ReplyDelete
  26. beli jet peribadi la..senang

    ReplyDelete
  27. hahah!! mahal oo.. nak beli jet.. tak nak suggest keta terbang ker?

    ReplyDelete
  28. wah zuly, best ko skang...travel je...impian yg ko angan time study da tercapai..except LOVE!!!-ct fiza

    ReplyDelete
  29. jgn mrh ar zuly...ahaks!!!-ct fiza

    ReplyDelete
  30. eila masih kurus macam dulu.. hehehe.. aku jugak dah gemuk... (man)

    ReplyDelete
  31. haha.. dulu suka kat orang.. di reject.. sekarang nih dalam proses mencari cinta baru... hahahah!! semoga aku dapat sorang tahun nih...

    ReplyDelete
  32. blh wat drama desperate bachelor..

    ReplyDelete