Tuesday, January 6, 2009

Geng yg. dah Kawin - Update - 17/1/09

Ni gambo budak-budak yg. dah sampai seru nak kawen cepat..

sesape ade gambo kaled, Ijan, Nurul, Peah dan kak afzan..dgn couple die.. blh le mel kat gua.. sori le sape yg dah kawin aku x sebut kat sini.. lupe.. byk sangat makan semut..

==================================================

Update - 17/1/09

Akhirnya dapat juga pihak urusetia mengesan aktivti terkini gossip sensasi Pn.Yani. Tq kepada Ila dan Kamek yang berusaha menjejaki pn.Yani yang mencatat rekod orang pertama berkahwin didalam keluarga DEM.. hehehe..dah anak 2 dah... Syabas Inspektor!!!


Update - 15/1/09

Jom layan gambo Kak Ct dan husband serta baby cohmel, Sofea Nur Humairah !!.. cohmel sungguh gambo Kak Ct..hehehe... sungguh manis mcm Dato Siti Nurhaliza..kuikui.. kabarnye tgh tunggu 2nd baby.. Syabas.. smoge Kak Ct selamat melahirkan anak dan seterusnye menyumbang ke arah kemajuan negara yang mampan.. kehekeh..


Update - 14/1/09

Berita lebih hangat drpd perkahwinan Mawi & Ekin !!!..

Wati kui-kui telah berkahwin !!!! .. itulah berita sensasi hiburan terkini yang diterima oleh emel kami.. perkahwinan Wati kui kui telah menamatkan desas desus kontroversi yang hangat dibualkan oleh warga DEM.. diharap perkahwinan ini dapat menarik minat pelabur untuk terus melabur didalam industri penternakan lipan dan mentibang laut..sekaligus dapat meningkatkan eksport dan ekonomi negara yang teruk dilanda krisis kewangan subprima.. ishish..ape aku ngarut nih....hehe.. Jom..layyyaaannnn ..!!!


Wati & Shah




Nani ( Glamer sungguh !! )


kad ( Mcm pendekar kure2.. ni kad yg ckp.. die sms kat aku..hahaha )


wakz ( masih kacak lagi.. perasan lol )


Nida Besh !!




Bro Ijat


Man ( die emel tadi mtk tukar gambo..die kate ni lagi ensem..huhu )


Enon ( ade yg kecewa ni..hu..hu )




Yani ( bdk 1st kawin )


Ain ( eh.. main nyorok-nyorok plak! )



Misah Seksyen 2

23 comments:

  1. kaled,sila anto gambo anto ke razali82@yahoo.com.. takkan sorok bini kot..hahah..

    rahim dan fizi selamat bertunang !!!..

    ReplyDelete
  2. heheh!! budak² yg kawin.. aku jugak yg belum...

    ReplyDelete
  3. dun worry bro..ada jodoh, dapatla kitorang merasa nasik minyak kau..tapi kena la bukak mata luas2..cari....(huhuuu cakap untuk diri sendiri gak nih..)

    ReplyDelete
  4. kekeheh.kan dah kene batang idung sendrik! -wakz

    ReplyDelete
  5. mata aku nih rabun.. pakai spek lagi... nak bukak luas² karang.. terus buta...

    ReplyDelete
  6. jgn la smapi buta bang oi.... blm smpai seru la tu...

    ReplyDelete
  7. hahah..!! gambar mentibang sungguh bergaya.. comel sungguh husband dia.. hahah!!..

    siti.. ko nampak lagi tembam... ada naak lagi.. konpem jadi nida..

    hahah!! jgn marah ek nida...

    ReplyDelete
  8. mmg la aku tembam, tgh pregnant....ahaks

    ReplyDelete
  9. ko ble lg zuly....aku da nak masuk 2 da baby girl

    ReplyDelete
  10. hahah.. calon takder.. dulu aku suka kat orang.. kena reject.. heheh!! sekarang nih.. tgh cari calon...

    ReplyDelete
  11. awek ganu comey mr zuly blh sangku tueee satu

    ReplyDelete
  12. wah..gambo aku pun ade..husss mcm putri santubong..cube tgk sekarang..mcm puri segunung..ahaks

    ReplyDelete
  13. su blh join slimtrim kalu nk maiantain mcm model kui3

    ReplyDelete
  14. tu la..aku tgh carik seponcer ni kot2 bleh jadi model..he..he. ko mesti slim mcm dulu ek..

    ReplyDelete
  15. k.fiza mengandung lagi ke..bape bulan..husss..subur2 kawan2 aku nie.ahaks.alhamdullilah

    ReplyDelete
  16. tgk pic la still muda manis n smart kuang3

    ReplyDelete
  17. yani, akak pregnant da masuk 7 bln lbh ni

    ReplyDelete
  18. hai su...
    ingt kat kak yus lagi tak...
    lama tak jumpa su kan..

    ReplyDelete
  19. aku x marah la zuly...aku tau x lame lg ramai yg ikt jejak langkah aku....ahaks...


    hai yani...
    mmg btoi geng2 kite yg pompuan subur2 blake...

    ReplyDelete
  20. kak fiza- moga k.fiza selamat melahirkan tanpa operation..amin

    kak yus - mestila ingat k.yus..kak yus chat ke

    nida - tapi nida..aku risau kat kawan baik aku ila ngan misah..bile nak dibukakan ke jln benar..ahas..jgn mare 'but bang'

    ReplyDelete
  21. thanks yani..kak fiza-

    ReplyDelete
  22. Kak fiza, myra sejibik abg iwan...hehehe..2nd baby ni boy lak ker?anyway congratulations... 'ain

    ReplyDelete
  23. second baby ni pun girl gak 'ain...agaknye yg ni br muka akak kot...

    ReplyDelete