Monday, January 5, 2009

Meeting Agung Tahunan Luarbiasa

Assalamualaikum W.B.T,

Untuk meeting agung tahunan luarbiasa yang pertama pada Reunion nanti akan terdapat beberapa usul yang akan dibawa untuk sokongan dan tindakan pihak-pihak senator sekalian..

  • Pelantikan Presiden dan AJK
  • Cadangan penubuhan Dana ( bantuan,kematian,pelaburan dll.)
  • Yuran Tahunan / Bulanan
  • Arah tuju DemReUnite
Sukalah bagi diri saye mengingatkan kepada senator2 sekalian memikirkan cadangan2 yang bernas lagi tulen untuk di bawa pada perjumpaan tersebut.. diharap YB En.Zuli berkongsi idea utk. bahagian pelaburan kerana beliau sekarang terlibat didalam industri perbankan dan ceti halal di CIMB..kuikui..

Terdapat beberapa pelaburan yang boleh dibincangkan seperti Forex, Unit Trust, ASB dll.. maka, dapatlah kite generate kewangan dana kelab kite...

Khabarnye YB Tahfiz dah lame berkecimpung dlm bidang forex nih.. so YB boleh le cite skit ape yg kene buat dgn fund tu nanti..

Bersama-samalah kite membentuk satu gagasan godzilla untuk menjadi satu badan korporat yang bukan keparat.. cemerlang, gemilang,kerja kilang..

sekian, terima kasih..

Mantan ketua Kelas Yang tersingkir
Wakz Yg Kacak
017-3954573

24 comments:

  1. hahah... aku bahagian financing.. bukan bahagian loan... takleh nak approve kan loan... kui kui kui.. merangkap manager yang kesunyian di kuala terengganu... malam ku dingin tanpa belaian hangat seorang perempuan... ceewwahahhhh!!

    ReplyDelete
  2. ni di tahap layak nikah nih..heheh

    ReplyDelete
  3. hahaha!! wak...

    aku dah buat group kat google..

    DEM-UNITED

    bagi email budak² semua.. aku nak invite..

    email kat aku, dleoric@yahoo.com

    email ko skali.. aku add kan...

    group nih sebagai support ko punya blog nih...

    kay...

    ReplyDelete
  4. azharzainudin@yahoo.com
    razali82@yahoo.com
    orked_gurl@yahoo.com
    man_wff@yahoo.com
    nia_irzah82@yahoo.com
    mohd.fauzi2yahoo.com
    nietra8283@yahoo.com.my
    yusniza@ptptn.gov.my
    misah.jamil@pjdprop.com.my

    ReplyDelete
  5. mohd.fauzi@yahoo.com..silap atas tu

    ReplyDelete
  6. dah... aku dah setup...

    nanti aku invite.. closed group untuk budak kiter jer...

    ReplyDelete
  7. ok..kasi link die
    bior aku post kat sini

    ReplyDelete
  8. http://groups.google.com/groups/DEM-United

    ReplyDelete
  9. oi wak.. aku set ko sebagai manager kat group tuh.. maksudnya boleh la ko nak buat aper² penambahbaikan... nak tambah aper² ker.. nak edit aper² ker...

    ReplyDelete
  10. myqudrad@yahoo.com .. KADRI PUNYE

    ReplyDelete
  11. nariez_28382@yahoo.com .. nani punye

    ReplyDelete
  12. man ko setup team futsal kt geng2 nie baru sihat skit bdn bersukan....wak tue perut dh ada airbag....wak jgn marah ampun dipinta

    ReplyDelete
  13. haha..lu da kawin karang baru lu tau.. airbag x airbag..kuikui.. - wakz

    ReplyDelete
  14. main futsal..? jauh la nak join...

    ReplyDelete
  15. aku dh try bkak group tu xbleh pn...

    ReplyDelete
  16. nida... bagi email.. request nak join.. wajk atau aku akan approve...

    ReplyDelete
  17. nietra8283@yahoo.com.my

    nietra8283@gmail.com

    ReplyDelete
  18. aku try bukak pun x leh gak la zluy..email aku fiz_2901@yahoo.com

    ReplyDelete
  19. mekasih zuly...aku dh bule bukak dh...

    ReplyDelete