Tuesday, May 5, 2009

Salam Kembali !!!! - 5/509

Assalamualaikum W.B.T,
Pertama sekali aku nak mohon maaf kepada rakan-rakan sekalian kerana dah lame sgt x update blog nih.. untuk makluman, balik je dari PD hari tu aku terlalu sibuk dengan tanggungjawab sebagai seorang suami, ayah, anak, pekerja dan pelajar.. jadi terpakse melupakan sekejap hal2 berkaitan blog nih... tapi Alhamdulilliah, last week 3/5 selesai sudah tanggungjawab aku sebagai seoarang pelajar.. berbaloi jugak la aku struggle this sem.. asgmt dan final exam dpt wat dgn jayanya!!..huhuh.. ape2 pun aku plan lepas ni adekan sesi teh tarik kali ke2 yang akan ditentukan kemudian..

kat sini aku upload gambar2 kat PD yg telah aku mungkir janji nak upload...hahaha
.

3 comments:

  1. wak.. takkan ini jer...

    -zuly

    ReplyDelete
  2. mane gambo yang len2..wak aku ada port baek punye klu nak wat perjumpaan teh tarik..kat area uptown damansara..-fizi-

    ReplyDelete
  3. ramai yang pegi..buat second meet kat shah alam beb..shah alam!!!!

    ReplyDelete